به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، گردهمایی مدیران و اعضای اصلی کاروان‌های سفیران کریمه اهل‌بیت(س) عصر امروز در سالن امام خامنه‌ای واقع در بالکن صحن صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال گذشته برای ترویج فعالیت‌های مردمی در دهه کرامت جشنواره مردمی دهه کرامت دنبال شده است، مطرح کرد: شعار محوری «خدمت کریمانه به رسم اهل‌بیت(ع)» به‌عنوان شعار دهه کرامت باید در عرصه‌های مختلف خدمت مورد توجه قرار گیرد.

همچنین، مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه جشنواره مردمی کرامت امسال نیز با شعار « در شادی اهل‌بیت(ع) شاد باشیم» دنبال می‌شود، عنوان کرد: در قالب این جشنواره سفیران کریمه به ۱۱ استان و ۱۱ کشور مختلف اعزام می‌شود.

وی از تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان و آزادی بانوان زندانی در قالب پویش لبخند کرامت یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم بستری را فراهم سازیم تا هر فردی بر اساس توانایی‌های خود در برنامه‌های دهه کرامت مشارکت داشته باشد.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور با تاکید بر اینکه امسال به دنبال افزایش کیفیت برنامه‌های دهه کرامت هستیم، مطرح کرد: آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و انعکاس عملکردهای مثبت از جمله اقداماتی است که در برنامه سفیران کریمه امسال به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود.(p2)