به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، سید مهدی غلامپور طی گفت‌و گویی با اشاره به اهتمام رادیو معارف نسبت به انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های آستان مقدس در ایام مختلف سال به ویژه در دهه کرامت اظهار کرد: برنامه خواهر آفتاب از جمله برنامه‌های تولیدی رادیو معارف است که روز ۲۴ تیر ماه امسال از ساعت ۸:۴۰ تا ۱۰ به مناسبت سالروز ولادت کریمه اهل بیت(س) از این رسانه پخش می‌شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های گروه قرآن و اهل‌بیت(ع) در راستای انعکاس این برنامه اضافه کرد: بررسی شخصیت والای حضرت معصومه سلام‌الله علیها در نگاه و کلام ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین و زندگینامه حضرت معصومه(س) از جمله محورهای خواهر آفتاب است.

مدیر روابط عمومی رادیو معارف ادامه داد: این برنامه از بخش‌های مختلف گفتار گوینده، گفت‌وگو با کارشناس حضوری،‌ بخش روایی، ارتباط با شاعر، ارتباط با حرم فاطمی، نمایش، سخنرانی و… تشکیل شده است و سیده منیره موسوی به عنوان تهیه‌کننده، نرجس فروغی به عنوان گوینده و زهرا خدابخشی به عنوان کارشناس برنامه انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برنامه رادیویی «جشن سلام» نیز از یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر دنبال می‌شود، عنوان کرد: در این برنامه از ساعت ۲۱:۲۰ تا ۲۲:۳۰ دقیقه از مدح‌خوانی مداحان، سخنرانی کارشناسان دینی، ارائه گزارش توسط مسئولان حرم و دل‌گویه‌های زائران استفاده می‌شود.

غلامپور اجرای مسابقه پیامکی با محوریت معرفی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها را یکی دیگر از بخش‌های برنامه رادیویی جشن سلام برشمرد و افزود: این برنامه به تهیه‌کنندگی روح‌الله اسماعیلی، گویندگی حمید سوری و گزارش‌گری جواد عابدینی توسط گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف تهیه می‌شود.(t2)