به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مراسم تشییع آیت‌الله میرزامحسن دوزدوزانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح امروز با حضور علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در این مراسم، آیات سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ‌یدالله دوزدوزانی  و دیگر شخصیت‌های حوزوی حضور داشتند.

همچنین، شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع به امامت حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید جهان در صحن امام رضا علیه‌السلام بر پیکر آیت‌الله دوزدوزانی نماز خواندند و سپس پیکر این مرحوم در مقبره شهید آیت‌الله مفتح حرم مطهر به خاک سپرده شد.

لازم به ذکر است، این عالم ربانی بعد از سال‌ها مجاهدت و خدمت به حوزه و انقلاب و تربیت طلاب انقلابی، سرانجام در ۲۱ تیرماه  ۹۷در سن ۹۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء‌الله پیوست.

بر اساس این گزارش، مجلس بزرگداشت آیت‌الله دوزدوزانی امشب با حضور مراجع، علما و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.(p3)