به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، جمعی از خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در قالب کاروان سفیران کریمه شب گذشته شنبه ۲۳ تیرماه به منظور تقویت و شرکت در برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت وارد استان گیلان شدند.

جمعی از روحانیون و عموم مردم استان گیلان شب گذشته به صورت ویژه با برگزاری مراسمی از ورود خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) استقبال کردند.

همچنین، اعضای این کاروان در نخستین شب سفر خود با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان دیدار و بعد از گفت‌و گو با این شخصیت، از بیماران بیمارستان کودکان ۱۷ شهریور عیادت کردند.

دیدار با خانواده‌های شهدا، تجلیل از جانبازان، کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، برگزاری جشن میلاد بانوی کرامت برای عموم مردم و برپایی جشن ویژه دختران از جمله دیگر اقداماتی است که ستاد هماهنگی جشنواره مردمی کرامت در استان گیلان به مناسبت دهه کرامت برای روستاها و مناطق مختلف این استان برنامه‌ریزی کرده است.

لازم به ذکر است، سفیران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) تا روز ۲۶ تیرماه در استان گیلان برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی را با محوریت معرفی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها دنبال خواهند کرد.