به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، استان چهارمحال و بختیاری یکی از ۱۱ استانی است که اجرای برنامه های جشنواره مردمی کرامت را با محوریت مجموعه های مردمی و فرهنگی دنبال می‌کند.
جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز در قالب کاروان سفیران کریمه به این استان اعزام شده‌اند تا در برنامه‌های مختلف جشنواره مردمی کرامت شرکت کرده و پرچم متبرک آستان مقدس را به مردم چهارمحال و بختیاری برسانند.
خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(ع) در جمع فرماندهان، مدیران، مسئولان و رزمندگان ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه‌السلام حضور یافتند و مراسمی جشن کرامت را با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر صمدی دنبال کرده‌اند.
مولودی خوانی ذاکر اهل‌بیت(ع)، اعطای نشان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به چند نفر از فرماندهان و مسئولان سپاه استان چهارمحال و بختیاری و توزیع بسته‌های متبرک حرم مطهر میان پاسداران از جمله دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.
برگزاری مراسم جشن در نواحی مقامت بسیج سامان و لردگان و همایش بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با حضور گستره زنان و دختران روستاهای منطقه عشایری مشایخ و چغاخور، آغاز دوره آموزشی یاوران ولایت دانش آموزی ویژه خواهران پایه دهم استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد از جمله دیگر برنامه‌های استان چهار محال و بختیاری به مناسبت دهه کرامت بوده است.
لازم به ذکر است، خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) در راستای اهداف جشنواره مردمی کرامت با مشارکت مردم چهار محال و بختیاری و موسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها جهیزیه تعدادی از زوج‌های نیازمند این استان را تهیه و به آن‌ها تقدیم کردند.(t1)