به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مهدی کلانترزاده طی گفت‌و گویی با اشاره به اینکه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) امسال برنامه‌های دهه کرامت را در سطوح استانی، ملی و بین‌المللی دنبال کرده است، اظهار کرد: برگزاری جشنواره مردمی کرامت و اعزام سفیران کریمه به استان‌ها و کشورهای مختلف بخشی از اقدامات محوری آستان مقدس در دهه کرامت است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در ترویج معارف فاطمی و رضوی نقش قابل توجهی دارند، اضافه کرد: در دهه کرامت تلاش کرده‌ایم تا با رسانه‌ای کردن فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف آستان مقدس در راستای ترویج معارف دینی گام برداریم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: در میان شبکه‌های رادیویی ۲۷ شبکه استانی و ۱۶ شبکه ملی و در میان شبکه‌های تلویزیونی ۳۴ شبکه استانی، سه شبکه برون‌مرزی فارسی زبان، ۱۲ شبکه اینترنتی و ماهواره‌ای و ۱۵ شبکه از ۲۱ شبکه ملی در راستای انعکاس برنامه‌های دهه کرامت حرم مطهر مشارکت داشته‌اند.

وی ضمن تقدیر از اهتمام ۹۷ شبکه رادیویی و تلویزیونی نسبت به پوشش برنامه‌های دهه کرامت در این آستان مقدس گفت: شبکه‌های تلویزیونی ملی و شورای معارف سیما در پوشش برنامه‌های حرم مطهر کمترین نقش را داشتند.

کلانترزاده با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز رسانه‌ها در حرم مطهر مطرح کرد: امیدواریم نه فقط در این دهه بلکه در ایام مختلف سال میزبان خوبی برای اهالی رسانه بوده باشیم.

وی از ارائه ۷۳ مورد تولیدات رسانه‌ای ویژه دهه کرامت طی سال‌های اخیر در حرم مطهر بانوی کرامت یاد کرد و ادامه داد: این تولیدات به شبکه‌های استانی، ملی، برون‌مرزی و بین‌المللی ارسال شده و به مناسبت دهه کرامت به صورت ویژه مورد استفاده قرار گرفته است.(t2)