به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی گفت‌و گویی با اشاره به اینکه امسال جشنواره مردمی کرامت برای دومین سال متوالی ویژه برنامه‌های دهه کرامت را در استان‌های مختلف دنبال می‌کند، اظهار کرد: اعزام سفیران کریمه حامل پرچم متبرک آستان مقدس بانوی کرامت یکی از محوری‌ترین اقدامات جشنواره مردمی کرامت است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مردمی کرامت در استان‌های سیستان و بلوچستان، چهارمحال بختیاری، تهران، قم، اصفهان، لرستان، مازندران، گیلان، هرمزگان، گرگان و سمنان دنبال می‌شود، اضافه کرد: سفیران کریمه امسال علاوه بر فعالیت در این استان‌ها، به شهرها و استان‌های فارس، یزد، البرز و کرمان، کاشان، آران و بیدگل، شهریار، ورامین، ملارد، لامرد و ۱۱ کشور مختلف نیز اعزام شده‌اند و برنامه‌های مختلفی را در این استان‌ها و کشورها دنبال کرده‌اند.

دبیر جشنواره مردمی کرامت از اعزام ۱۳۶ نفر در قالب ۳۳ گروه به بیش از ۲۱ استان و شهر یاد کرد و گفت: در این گروه‌ها ۳۳ مداح، ۳۳ سخنران و ۷۰ خادم حرم مطهر بانوی کرامت انتخاب و به استان‌های مختلف اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه سفیران کریمه رسالت‌های مختلفی را بر عهده داشته‌اند، عنوان کرد: عیادت از بیماران ۶۹ بیمارستان، حضور در جمع زندانیان ۲۱ زندان و دیدار با ۳۰ نفر از علمای دینی و ائمه جمعه از جمله اقدامات سفیران کریمه در استان‌های مختلف بوده است.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور از غبارروبی ۵۶ گزار شهدا توسط سفیران کریمه در دهه کرامت یاد کرد و ادامه داد: خادمان حرم مطهر بانوی کرامت در دهه کرامت با ۱۹۸ خانواده شهید دیدار و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت با توجه به «خدمت کریمانه به رسم اهل‌بیت(ع)» به‌عنوان شعار دهه کرامت امسال دنبال شده است، مطرح کرد: خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در ۱۴۱ منطقه محروم حضور یافتند و علاوه بر همدردی با مردم نیازمند با استفاده از ظرفیت خیرین برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کردند.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور خاطرنشان کرد: غبارروبی و حضور در ۷۲ بقعه متبرکه از جمله دیگر دستاوردهای سفیران کریمه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ضمن تقدیر از اهتمام خادمان این آستان مقدس در راستای برگزاری جشنواره مردمی کرامت یادآور شد: دست‌اندرکاران مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها مجری طرح زیارت اولی‌ها و مجموعه‌های مختلف فرهنگی و مردمی در استان‌ها همکاری مطلوبی در راستای اجرای برنامه‌های دهه کرامت داشته‌اند.