به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، امسال جشنواره مردمی کرامت علاوه بر برگزاری جشن‌ها و ویژه برنامه‌های مختلف در ۱۱ استان، در قم نیز اقدامات مختلفی را برای زائران و شهروندان شهر کریمه اهل‌بیت(س) رقم زده است.

ویژه برنامه جشن همراهی به مناسبت دهه کرامت از ۲۴ تیرماه به مدت ۱۳ شب همراه با اجرای گروه‌های تواشیح، مدح‌خوانی مداحان اهل‌بیت(س)، سخنرانی شخصیت‌های حوزوی و اجرای مجریان توانمند استان قم در صحن جامع فاطمی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شده است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله مسابقات مذهبی، توزیع متبرکات و فیش تبرکی آستان مقدس بانوی کرامت، حضور مسئولان و مدیران استان قم و استقبال پرشور زائران از جمله حواشی ویژه برنامه همراهی بوده است.

همچنین، جشن‌های بزرگ کرامت امسال در بوستان‌های شهدای آذر، علوی، گلها و شهروند نیز با مشارکت مجموعه‌های مختلف از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها و ستاد یادمان مشق عشق به مدت ۱۰ شب از نخستین شب دهه کرامت برگزار شده است.

برخی از هنرمندان و بازیگران رسانه ملی از جمله علی مسعودی، مهران رجبی، رضا توکلی، علی صالحی، اصغر نقی‌زاده، قدرت‌الله ایزدی، مهرداد ضیایی و میرطاهر مظلومی نیز در این جشن‌ها حضور داشته و به اجرا پرداختند.

لازم به ذکر است، برپایی غرفه مشاوره و کودک و نوجوان، نور افشانی، اجرای جنگ شادی و اهدا هدایای مختلف به شرکت‌کنندگان از دیگر بخش‌های جشن‌های کرامت در بوستان‌های شهر مقدس قم بوده است.