به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی گفت‌و گویی با اشاره به دستاوردهای آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در حوزه تولیدات رسانه‌ای اظهار کرد: نماهنگ «صحن مجاور» با شعرخوانی صابر خراسانی از شاعران مذهبی کشور یکی از تولیدات مهم این آستان است که مورد استقبال شبکه‌های مختلف تلویزیونی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نماهنگ «صحن مجاور» به سفارش واحد صوت و تصویر آستان مقدس بانوی کرامت و محوریت موضوع زائر اولی‌ها تهیه شده است، اضافه کرد: برای تهیه این کلیپ چهار دقیقه و ۵۱ ثانیه‌ای که در شهر رشت و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها فیلم‌برداری شده، دو ماه و نیم وقت گذاشته شده است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از حمید بیات و داوود احمدی به‌عنوان کارگردان‌های نماهنگ «صحن مجاور» نام برد و گفت: محمدحسین ملکیان شعر این کلیپ را سروده و صادق رمضانی تصویربرداری و سید مجتبی طباطبایی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده داشته‌اند.

وی به دیگر تولیدات رسانه‌ای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در دهه کرامت اشاره کرد و ادامه داد: تهیه پنج کلیپ تصویری با محوریت سخنان آیت‌الله عابدی و ۱۹ سروده صوتی از بانوان شاعر در مورد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و امام رضا علیه‌السلام از دیگر تولیدات رسانه‌ای آستان مقدس است.