به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده ناجا با اشاره به اینکه جابه جایی‌های فرماندهان گاهی دارای دلایل سازمانی است، اظهار کرد: نفس تحول و تغییر موجب خیر و برکت است چراکه وقتی شخص بداند هر جایگاهی مدتی دارد دو تلاش مهم را دنبال می‌کند، نخست از تجربیات دیگران بهره‌ خواهد گرفت و دوم اینکه از ابتکارات خود استفاده خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سردار مجتبایی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قم علاوه بر توانایی‌های نظامی دارای تألیف‌های مختلفی است و به عنوان یک شخصیت علمی شناخته می‌شود.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه مسئولان و فرماندهان در هر منطقه‌ای باید به شرایط آن مناطق توجه کنند، عنوان کرد: قم قبل از حضور حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز مأمن اهل‌بیت(ع) و پناهگاه شیعیان بوده است.

وی از قم به‌عنوان حرم اهل‌بیت(ع) نام برد و ادامه داد: مسئولان باید از حضرت معصومه سلام‌الله علیها الگوبرداری کنند و همانند ایشان، با حضور خود در قم موجب ارتقا و پیشرفت این شهر شوند.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: زمانی که جایگاهی تعریف خاصی پیدا می‌کند نیازمند نظارت خاص نیز خواهد بود، اگر مسئولان در استان قم حضور می‌یابند باید نگاه متفاوتی نسبت به این استان داشته باشند و با شناخت جامع خود از قم عملکردهای موفق را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه قم دارای منابع معنوی از جمله حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران است، مطرح کرد: مسئولانی که در قم حضور می‌یابند باید از این ظرفیت‌های معنوی بهره‌مند شوند تا بتوانند به رسالت‌های خود به شیوه مطلوب دنبال کنند.

امام جمعه قم از نیروی انتظامی به‌عنوان زینت ولایت فقیه نام برد و اظهار کرد: این مجموعه گلی است بر سینه رهبری که باید با عملکرد مطلوب خود این جایگاه را حفظ کند.(p1)