به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، احمد امیرآبادی شامگاه امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در تالار جلسات پژوهشگاه علامه طباطبائی حرم مطهر برگزار شد سال ۱۳۹۷  را از حساس‌ترین سال‌های عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و اظهار داشت: کاخ سفید مدعی شده است که اقداماتی را ترتیب خواهد داد تا انقلاب اسلامی ایران جشن ۴۰ سالگی خود را نتواند برگزار کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مکتب حسینی را حافظ کیان نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: ملت ایران و عراق پس از سقوط صدام همواره در مشکلات کنار یکدیگر بوده و دولت‌های این دو کشور نیز مدافع حقوق یکدیگر در برابر گستاخی‌های استعمار جهانی است.

وی ادامه داد: دولت قبلی عراق در دوران تحریم‌های گذشته نقش ویژه‌ای در پروسه فروش نفت برای دولت ایران بر عهده داشته و عراق در دوره جدید ریاست جمهوری عراق همانند گذشته در کنار ایران اسلامی و در برابر استعمار جهانی ایستاده است.

امیرآبادی سوژه «توریسم جنسی» را فتنه جدید دشمن برای شکستن بنیاد وحدت ملت ایران و عراق دانست و گفت: این پروژه در راستای ادعای کاخ سفید و به جهت تأمین زمینه‌های رؤیاهای غرب از سوی رسانه‌های استکبار جهانی در فضای مجازی دنبال می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اربعین حسینی را نماد انسجام امت اسلام توصیف کرد و گفت: مردم اجازه ندهند دشمن با عنوان جعلی «توریسم جنسی» بنیادی‌ترین نقطه اشتراک امت اسلام یعنی محرم را از آنان بگیرد.

امیرآبادی از احتمال اختصاص ارز دولتی به زائران اربعین خبر داد و گفت: روزنامه اصلاحاتی شرق امروز به‌عنوان تریبون دشمن تیتری منتشر کرد که در مواجهه با این اقدام خائنانه باید از سوی دولتمردان بالأخص مسئولان استان قم و مشهد مواخذه و تذکر جدی دریافت کند.