به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حمید شاه‌آبادی عصر امروز در مراسم افتتاحیه رادیو محرم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در این مراسم اظهار کرد: علما و مراجع تقلید پرچم‌دار مکتب حسینی هستند به همین علت اگر در این حوزه قدمی برداشته می‌شود باید زیر نظر این بزرگان باشد.

وی اضافه کرد: رادیو و رسانه به عنوان آینه تمام نمای ملت خود را در مسیر محرم قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند تا به علاقه‌های مردم بپردازند و در این راستا به مراسم‌های عزاداری امام حسین علیه‌السلام و یاران ایشان توجه لازم را خواهند داشت.

معاون صدای رسانه ملی از نهضت امام حسین علیه‌السلام به‌عنوان دستگاه درمان‌کننده مشکلات مردم نام برد و گفت: مردم به محرم چشم دوخته تا در حال و هوای این ماه مبارک به حاجات و نیازهای خود برسند.

وی با بیان اینکه نوای حسینی قبل از ترویج در میان مردم باید در جایی سنگ محک خورده باشد، ادامه داد: رادیو با راه‌اندازی رادیو محرم در کنار ملت یک حرکت جدید را آغاز می‌کند تا به نیازهای مردم و مطالبات علما پاسخ دهد چراکه زدودن تحریفات و خرافات از عاشورا و مراسم‌های عزاداری از اهداف اصلی این رادیوست.

شاه‌آبادی با اشاره به رونمایی از پایگاه جامع دعا در روز گذشته عنوان کرد: اگر تاسیس رادیو محرم را در شهر مهد علم و اجتهاد قرار دادیم به این علت است که به جلوگیری از تحریفات با استفاده آموزه‌های علمی اعتقاد داریم و تلاش می‌کنیم تا به نیازهای مردم پاسخ دهیم.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته به دنبال یک حرکت ارزشمند علمی بوده‌ایم تا بتوانیم در ماه محرم به دستاوردهای متفاوتی برسیم که به لطف خداوند متعال نتیجه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به راه‌اندازی رادیو محرم منجر شد.