به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، راهپیمایی ۱۳ آبان مردم شهر مقدس قم پیش از ظهر امروز با تجدید بیعت دانش‌آموزان قمی با آرمان‌های امام خمینی(ره) از بیت ایشان واقع در میدان روح الله آغاز شد.

اقشار مختلف مردم قم به ویژه روحانیون و دانش‌آموزان در این راهپیمایی شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، هیهات مناالذله و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست را سر دادند و در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) تجمع کردند.

در این تجمع آیت‌االله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و امام جمعه قم، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان، سید مهدی صادقی استاندار، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار سید محمد شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع)، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، معاونان حرم مطهر بانوی کرامت و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در این تجمع به ایراد سخن پرداخت و همچنین مردم قم نیز با صدور و قرائت بیانیه سالروز ۱۳ آبان جنایت‌های کشورهای استکباری به ویژه آمریکا بر علیه مظلومان را محکوم کردند.(p1)