به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام بخشی  عصر امروز در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) گفت: کسی که در زندگی خود تقوای الهی پیشه کند به بن بست نخواهد رسید و هر کجا دچار حیرانی شود می تواند به واسطه این تقوا مسیر درست را انتخاب نماید.

وی افزود: عدم تقوای الهی، انسان را به سمت جبهه باطل سوق می دهد و هدف دشمن هم دقیقا در راستای این مسئله است و تلاش می کند مومنین را به سوی جبهه باطل جذب و آن ها را میان حق و باطل سرگردان نماید تا به این واسطه به اهداف شوم خود برسد.

وی خاطر نشان کرد: در اوضاع اقتصادی امروز، عدم تقوای عده ای باعث شده است از معیشت مردم سوء استفاده نمایند با مایحتاج مردم را احتکار و یا به قیمت گزافی بفروشند و به اهداف دشمن کمک نمایند.

سخنران حرم بانوی کرامت در ادامه گفت: خاصیت جبهه باطل کشاندن افراد به سمت خود است و هدف آن از بین بردن دین و سرگردانی انسان ها است تا نتوانند مسیر درست را انتخاب نمایند.

وی افزود: سرگردانی مومنین بعد از رحلت پیامبر(ص)، سرگردانی مردم در واقعه عاشورا و… نتیجه اش ظهور طوایفی مانند داعش، تفکر وهابیت و گروه های تکفیری خبیث در جهان امروز شده است.

حجت الاسلام بخشی تاکید کرد: عدم تقوای الهی و سرگردانی مردم بعد از رحلت نبی گرامی اسلام باعث شد، حضرت علی علیه السلام به مدت ۲۵ سال خانه نشین شود.

استاد حوزه علمیه افزود: برای خروج از بن بست و سرگردانی باید تقوای الهی پیشه شود و تقوای الهی هم راه خروج از سرگردانی و هم باعث رزق بی حساب از سوی خداوند است که می تواند دغدغه های مومنین را برطرف نماید.

وی در پایان گفت: معنای تقوای الهی هم این است که انسان کاری نکند که اگر قرار شد تمامی اعمالش در منظر مردم آشکار شود خجالت‌زده نشود.