به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، علی افتخاری طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه امسال به مناسبت عید غدیر خم عموم مردم در طرح اطعام غدیر مشارکت مطلوبی داشته‌اند، اظهار کرد: امسال خادمان آستان مقدس بانوی کرامت با برپایی ایستگاه صلواتی در صحن جامع فاطمی تبرکی مهمانسرای آستان مقدس را در میان زائران و مجاوران توزیع کردند.

وی از توزیع بیش از هشت هزار پرس غذای گرم در شب عید غدیر توسط خادمان حرم مطهر یاد کرد و افزود: در روز عید غدیر نیز در ایستگاه صلواتی صحن جامع فاطمی بیش از ۱۳ هزار پرس غذای گرم در میان افراد توزیع شده است.

مسئول اداره خدمات زائر آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی رهروان غدیر با استفاده از مشارکت‌های مردمی در صحن جوادالائمه علیه‌السلام عنوان کرد: در این ایستگاه صلواتی توسط محبان اهل‌بیت(ع) در روز عید غدیر هشت هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و در شب عید نیز ۱۰ هزار کاسه فالوده در میان زائران و مجاوران توزیع شده است.

وی ادامه داد: در این ایستگاه‌های صلواتی در مجموع به مناسبت عید غدیر ۳۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰ هزار میان وعده در میان زائران و مجاوران حرم مطهر توزیع شده است هر چند این تعداد بدون آمار ایستگاه‌های صلواتی است که توسط هیأت‌های مذهبی به صورت خودجوش در پیرامون حرم مطهر برپا شده‌اند.