به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، دکتر سید امیر محسن ضیایی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: در خصوص عملیات امداد رسانی و خدمات رسانی به مردم، هر جا که نیاز باشد این جمعیت حضور دارند و اربعین امسال نیز به غیر خدمات رسانی در استان ها، خود جمعیت هلال احمربه عنوان عضو اصلی ستاد مرکزی اربعین، در کشور عراق نیز حضور داشته داشته و توانست خدمات گسترده ای را ارائه دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: امداد گری و درمان در زمان بحران نیز به عهده این جمعیت می باشد و در ایام اربعین نیز بیش از ۱۲۰۰ نفر در خاک عراق به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی بودند.
وی خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ تن دارو به صورت زمینی با مجوز نخست وزیری عراق به داخل کشور عراق انتقال داده شد و ۳ قرارگاه مرکزی در ۳ مرز ورودی به خاک عراق مستقر شده و ۸۰ پایگاه دیگر در ایام اربعین درگیر مساله امداد رسانی و خدمات دهی بودند.
سید امیر محسن ضیایی اظهار داشت: خدمات جمعیت هلال اهمر در ایام زیارتی اربعین از درب منزل زائر تا بین الحرمین و برگشت به صورت مستمر بوده و توانست با اطلاع رسانی به موقع و امداد رسانی متناسب موفقیت های چشمگیری را به دست آورد.