به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی، ضمن بازدید از پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر، در جمع مدیران و پژوهشگران این پژوهشکده گفت: یکی از پیام های بسیار مهم قرآن کریم که در جامعه اسلامی مهجور مانده و مورد غفلت واقع شده، بحث امر به معروف و نهی از منکر می باشد که با تلاش ارزشمند این پژوهشکده مقداری از این مهجوریت کاسته شده است.

امام جمعه قم افزود: اقداماتی که در این پژوهشکده انجام شده بسیار شوق انگیز و قابل تقدیر و کار بسیار ارزشمند در خصوص واجب فراموش شده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم خاطر نشان کرد: جنبه تبلیغی و معرفی اقدامات و فعالیت های علمی و پژوهشی انجام شده توسط این پژهشکده تا حدودی کمرنگ می باشد و باید به گونه ای باشد که علاقه و رغبت مردم به محصولات تولیدی و خروجی ها بیشتر شود.

تولیت آستان مقدس اظهار داشت:  حضرت معصومه سلام الله علیها، یکی از مصادیق برجسته معروف می باشد که به برکت وجود ایشان منکرها از بین رفته است و انسان باید توجه کند در مسیر معروف قدم بردارد.

لازم به ذکر است دراین بازدید از کتاب‌های «احکام صرافی»، «بیمه و تأمین اجتماعی»، «پوشاک»، «آژانس تلفنی»، «آداب و احکام رانندگان»، «سوپرمارکت‌ها»، «میوه و تبار» و «احکام عمومی بازار» توسط آیت الله سید محمد سعیدی رونمایی شد.