به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای خود  در سال‌های اخیر برای روشن شدن اهمیت فضای مجازی و اثرات آن بر زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی مردم، بارها از ناامن کردن فضای مجازی برای دشمنان انقلاب سخن گفته‌اند.

رهبر معظم انقلاب همچنین بر تبیین اثرات فضای مجازی برای خانواده‌ها تأکید داشته و می‌فرمایند به دلیل محتوای غیردینی و مبتذل فضای مجازی این عرصه به میدان قتل‌عام جوانان  تبدیل شده است.

 بر همین اساس ایشان از تمامی دست‌اندرکاران  فعال در عرصه فرهنگی و دینی و همچنین نهادهای مرتبط با فضای مجازی درخواست کرده‌اند تا با تولید محتوای مناسب، آسیب‌های فضای مجازی را برای نسل جوان و نوجوان به حداقل برسانند.

 واحد محافل و مراسم امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در راستای مقابله با هجوم فرهنگی دشمنان و در راستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه فضای مجازی، اقدام به برگزاری حلقه معارفی «اثرات مثبت و منفی فضای مجازی بر روابط خانوادگی» به صورت هفتگی برای بانوان کرده است.

این حلقه معارفی در نوبت عصر روزهای یکشنبه با سخنرانی خانم فخر روحانی از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران از ساعت ۱۶:۱۵ الی ۱۷ در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برپا می‌شود.

لازم به ذکر است، ختم روزانه قرآن کریم و ختم‌های ثقلین نیز همزمان با حلقه‌های معارفی  همه روزه در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها دنبال می‌شود.