به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی قبل از ظهر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر با بیان اینکه از راه های مقابله با نقشه های دشمنان اسلام، شرکت در مجالس اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: شرکت مستمر در مجالس اهل بیت(ع) احساسات دینی انسان را زنده و یاد خدا را در وجود او نهاینه می کند و بهره گیری از آموزه ها و سیره عملی آنها بصیرت انسان را زیاد و قدرت تشخیص حق از باطل را در او افزایش می دهد.
خطیب حرم مطهر شرکت در مجالس اهل بیت(ع) را مصداقی از یاد خداوند دانست و با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: به خدا قسم ما مجالسی را که در آن عده ای از شیعیان جمع شوند و یاد ما اهل بیت(ع) را احیا کنند دوست داریم و به اعضای آن مجلس عنایت ویژه می کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با تاکید بر اینکه بزرگترین نعمتی که خداوند به بندگان خود اعطا کرده، نعمت ولایت اهل بیت(ع) بوده است، اظهار کرد: طبرسی در کتاب مجمع البیان نقل می کند امام صادق در بحثی که با ابو حنیفه( از بزرگان اهل سنت) داشتند از ایشان سوال کردند منظور خداوند نعمتی که در آیه ۸ سوره تکاثر می فرماید آن روز از همه شما از این نعمت سوال می کنم چیست؟ خوردنی ها وآشامیدنی ها؟ آنگاه امام (ع) فرمد نه به خدا قسم که این نعمتی که خداوند در قیامت از آن سوال می کند ما اهل بیت(ع) هستیم.

خطیب حرم مطهر با اشاره به اینکه دشمن از طریق تبلیغ ماهواره ها و شبکه های اجتماعی به دنبال تضعیف اعتقادات شیعه و از بین بردن مکتب تشیع است، گفت: از اهداف دشمن، محو نام وآثار اهل بیت(ع)، کاهش علاقه وذوق شیعیان به آینده وبی اعتقادی به امام زمان(عج) و قطع ارتباط مردم با علما وبزرگان دینی است.