حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در شب رحلت بانوی کرامت (۳۰ دی ماه ۹۴) مراسم  سوگواری بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی حاج میثم مطیعی در شبستان  امام خمینی(ره) برگزار می شود.
وی با اشاره به آغاز ویژه برنامه های ارتحال حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها صبح روز رحلت این بانوی بزرگ اسلام (پنجشنبه، اول بهمن ماه) بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی و قرائت زیارت عاشورا توسط حاج علی مالکی نژاد گفت: بعد از نماز ظهر و عصر، مراسم سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی و مداحی حاج عباس حیدرزاده برگزار می گردد.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان به برپایی دسته عزاداری خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه  معصومه سلام الله علیها در سالروز رحلت کریمه اهل بیت(س) گفت: همچون سال های گذشته در ساعت ۹:۳۰ اول بهمن ماه، دسته عزاداری خادمان از بیت النور (محل اقامت حضرت معصومه در قم) به سمت حرم شریف این بانو ساعت ۹:۳۰ حرکت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در شام رحلت نیز ضمن برگزاری مراسم قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره)، آیین شمعدان گردانی نیز با حضور خادمان کریمه اهل بیت(ع) و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران و مداحی حاج عباس حیدرزاده در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می شود.
حجت الاسلام بهشتی پور با اشاره به برگزاری آیین شب شعر فاطمی در حرم بانوی کرامت گفت: از جمله برنامه های این مراسم که جمعه، دوم بهمن ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود، مداحی حاج نزار قطری و حاج ابراهیم قانع و شعرخوانی استاد مجاهدی و سید حمید رضا برقعی می باشد.