به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت االاسلام و المسلمین روح الله فاطمی نسب، مشاور رسانه ای تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت به همراه ۲ تن از خادمین حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) با حضور در فرمانداری ابوموسی با محمد سعیدی، فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

سعیدی، فرماندار شهرستان ابوموسی در این دیدار، گزارشی از فعالیت های فرهنگی به ویژه اقدامات صورت گرفته در حوزه ترویج معارف اهل بیت(علیهم السلام) در این شهرستان را ارائه کرد.

وی در ادامه از وقف قطعه زمینی به نام حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)جهت راه اندازی مجتمع فرهنگی تربیتی در راستای ترویج سیره اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه کریمه اهل بیت در جزیره ابوموسی خبر داد.

در این دیدار فرماندار و کارکنان فرمانداری پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) را زیارت کردند و هدایایی از سوی آستان مقدس کریمه اهل بیت به آنان اهدا شد.

گفتنی است؛ شب گذشته در مراسم چهلمین روز شهادت شهیدان حبیب روحی و قلی پور و قربانی از شهدای مدافع حرم اعزامی از ابوموسی، با حضور خادمین کریمه آل الله برگزار شد
و صبح امروز نیز سفیران کریمه س با حضور در خطوط مقدم مرزبانی و مدارس شهرستان ابوموسی به اجرای برنامه معنوی و مدیحه سرایی در مدح و منقبت حضرت معصومه س پرداختند.