به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، پیام آیت الله سعیدی در پی ارتحال حضرت آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه الراجعون؛ خبر درگذشت عالم جلیل القدر، نماینده محترم ولی فقیه در استان های خراسان، ریاست حوزه های علمیه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، حضرت آیت الله واعظ طبسی موجب تأثر و تألم فراوان گردید. این عالم تلاشگر که از سال های پیش از انقلاب اسلامی از مبارزان راستین در صحنه و یاوران امام راحل بود، پس از انقلاب اسلامی نیز در عرصه های گوناگون یار صدیق امام و رهبری بود. خدمات فراوان ایشان در مشهد مقدس و آستان منور علی ابن موسی الرضا علیه السلام و اهتمام ایشان به احیای تعالیم والای قرآن کریم و عترت معصومین علیهم السلام شایسته قدردانی فراوان است و ان شاءالله ذخیره عظیمی برای سفر آخرت آن بزرگوار خواهد بود.
اینجانب رحلت این عالم ربانی و خدوم را به حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و بیت شریف ایشان و همه دوستداران و مردم غیور مشهد مقدس تسلیت عرض کرده و برای آن مهاجر الی الله که ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به لقاءالله پیوست، علو درجات را مسألت دارم.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
سید محمد سعیدی

[aparat id=”LzDJG”]