به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین جواد بهشتی پور با اشاره به تلاش اصحاب رسانه برای پوشش برنامه های حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در سال ۹۴ اصحاب رسانه با حضور در برنامه های مختلف آستان به پوشش خبری و صوتی – تصویری این برنامه ها پرداختند، سعی و تلاش خادمان رسانه ای حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قابل ستایش و شایسته تقدیر است. از همراهی و همدلی تمامی این عزیزان در راستای نشر معارف فاطمی تشکر می نماییم.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر با بیان اینکه در سال گذشته ارتباطات آستان با رسانه های ملی و فراملی به طور فزاینده ای برقرار شد، گفت: بسیاری از تهیه کنندگان و کارگردانان و مدیران تولید از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه های فرا ملی و بین المللی با هماهنگی و برقراری ارتباط با آستان مقدس به تولید برنامه های زنده و تولیدی در مناسبت های مختلف پرداختند.

وی با بیان اینکه برنامه و سیاست کاری آستان در سال ۹۵، همکاری حداکثری با توجه به توان و ظرفیت آستان بوده است، ادامه داد: در سال گذشته با همکاری خوب مدیریت حرم مطهر و حراست آستان و همکاران اداره اطلاع رسانی و تشریفات مکان های مختلفی برای تولید و اجرای برنامه زنده و ضبطی فراهم می شد که گاهی همکاران ما برای هماهنگی ها تا ساعات پایانی شب و حتی ساعتی از بامداد در کنار گروه های رسانه ای می ماندند تا کار به بهترین نحو انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین بهشتی پور با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع و ویژه در حرم بانوی کرامت گفت: عکاسان و خبرنگاران رسانه های مجازی و  مکتوب استانی و ملی برای پوشش اخبار و برنامه ها با هماهنگی های انجام شده در حد قابل قبولی توانستند در این سالی که گذشت به انجام وظایف خود بپردازند و از حرم مطهر اخبار و عکس ها را به رسانه های خود مخابره کنند.

مدیر روابط عمومی آستان افزود: با تصویب آیین نامه تصویربرداری آستان مقدس شرایط مساعدتری جهت تعامل با رسانه ها در حوزه ها و سطوح مختلف فراهم خواهد شد.