مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه برای تبلیغات برنامه‌های دهه امامت باید یک برنامه مشترک و واحد توسط مجموعه‌های فعال دنبال شود، گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود به صورت جامع می‌تواند نتایج‌های مطلوب‌تری را به دنبال داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت عید غدیر استان قم که در سالن جلسات ستاد بازسازی عتبات و عالیات این استان برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه غدیر مجموعه‌های مختلف دغدغه دارند، اظهار کرد: حرم مطهر مسجد مقدس جمکران، بنیاد بین‌المللی غدیر، سازمان اوقاف و امور خیریه و شهرداری برنامه‌های مختلفی دارند که امیدواریم بتوانیم این برنامه‌ها را با هم‌افزایی و هم‌پوشانی مطلوب دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های شاخص استان قم در دهه امامت باید به صورت ویژه تبلیغ شود، اضافه کرد: زمینه اجرای برنامه‌های مرتبط با غدیر به صورت مشترک وجود دارد که در این راستا باید دستگاه‌ها و مجموعه‌ها از ظرفیت‌های خود در کنار یکدیگر استفاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از فعالیت شورای بزرگداشت دهه امامت یاد کرد و گفت: امسال برنامه‌های مشترکی تعریف شده است که به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها علاوه بر برنامه‌های مختلف هر ساله، جشن بزرگ مردمی ولایت را همزمان با شب عید غدیر در صحن امام رضا علیه‌السلام دنبال می‌کند که امیدواریم این برنامه را نیز به کاروان شادی متصل کنیم.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور با بیان اینکه کاروان غدیر به صورت ویژه در امامزاده‌های مختلف کشور دنبال شده است، مطرح کرد: عصر روز غدیر کاروان شادی از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام به سمت حرم مطهر حرکت می‌کند و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برنامه‌های ویژه در شبستان امام خمینی دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: جشنواره مردمی کرامت نیز به منظور فعال‌سازی تشکل‌ها و جریان‌های مردمی برگزاری شده است تا بتوانیم در مناسبت‌های مختلف دینی از ظرفیت‌های مردمی به صورت گسترده‌تری استفاده کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از برگزاری گردهمایی فعالان دهه‌های کرامت و امامت یاد کرد و گفت: در این مراسم همزمان با ۲۳ شهریورماه و شب روز مباله از افراد برتر و برگزیدگان جشنواره تقدیر می‌شود تا بتوانیم انگیزه‌های مورد نیاز را برای استمرار این فعالیت‌ها به دنبال داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همایش بانوان ولایت‌مدار همزمان با صبح روز غدیر در شبستان نجمه خاتون برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای پسران نیز سه برنامه ویژه تدارک دیده شده است که با استفاده از رسانه به صورت زنده پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور به برگزاری کمپین نذر شادی با عنوان «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» اشاره کرد و ادامه داد: در این ایام به دنبال این هستیم تا بتوانیم با استفاده از مشارکت‌های مردمی در راستای چهار محور مشخص این کمپین فعالیت‌های خداپسدانه‌ای را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه برنامه زمزم معرفت هر روز قبل از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با محوریت موضوع غدیر  برگزار می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر شبکه استانی قم به دنبال انعکاس این برنامه در دیگر شبکه‌های ملی نیز هستیم.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی در شب عید غدیر و انعکاس این برنامه با استفاده از ظرفیت رسانه ملی یاد کرد و گفت: آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) آمادگی خود را برای مشارکت در برنامه‌های عید غدیر اعلام می‌کند اما با توجه به محدودیت‌ها نمی‌تواند به تنهایی به برخی از برنامه‌ها بپردازد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه «بحر کرم» و کمپین «تبلیغاتی شاد باشیم» به منظور تولید محتواهای گرافیکی مطرح کرد: امیدواریم بتوانیم این کارگاه را با مشارکت هنرمندان و برخی از مجموعه‌های فرهنگی در دهه امامت دنبال کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: باید یک مسابقه محوری با موضوع اسامی روزها، مناسبت‌های ماه ذی‌الحجه و عید بزرگ غدیر درنظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه برای تبلیغات برنامه‌های دهه امامت باید یک برنامه مشترک و واحد توسط مجموعه‌های فعال دنبال شود، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود به صورت جامع می‌تواند نتایج‌های مطلوب‌تری را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/