حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه فاطمی حرم مطهر به خبرنگار پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت: به نمایش گذاشتن فعالیت های حرم مطهر به زائران و مجاوران این حرم شریف اقدام ارزشمندی است.

وی با بیان این که آنچه مردم در حضور خود در حرم بانوی کرامت درک می کنند، بیشتر جنبه زیارتی است، گفت: باید در کنار این فضای زیارتی، عرصه ای را برای شناخت مردم از فعالیت های مختلف آستان در عرصه های گوناگون قرار داد.

مدیر صدا و سیمای مرکز قم برپایی نمایشگاه های تخصصی را ضرورتی در پیش روی آستان مقدس عنوان کرد و گفت: امروزه با توجه به گسترگی فعالیت های مختلف آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و…، لازم است با توجه به مخاطبان مختلف، نمایشگاه های تخصصی با موضوعات کشاورزی، صنعتی، معماری، فرهنگی، تربیتی و… برپا نماید.

وی در پایان افزود: شایسته است آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در فضای مجازی نیز چنین نمایشگاهی را برای افرادی که امکان حضور فیزیکی ندارند، قرار دهد تا مخاطبان بیشتری از آثار آن بهره مند گردند.