به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل محمدی کرمانشاهی با بیان اینکه این بخش از نمایشگاه فاطمی به معرفی موزه، کتابخانه و مرکز اسناد می پردازد، گفت: در این غرفه تابلو هایی از تصاویر برخی از اسناد تاریخی مهم به نمایش گذاشته شده است.

مدیر فرهنگی هنری با اشاره به اهمیت اسناد در سازمان ها و نهادها گفت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه با توجه به قدمت و نفوذ آن در سطح جامعه دارای اسناد بسیار مهمی است که از چند سال پیش با همت همکاران ما در مرکز اسناد این اسناد در حال جمع آوری و تدوین است تا به عنوان اسناد تاریخی برای آیندگان بماند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی یکی دیگر از بخش های این غرفه را معرفی کتابخانه بزرگ آستان عنوان کرد و گفت: کتابخانه بزرگ آستان در کنار صحن فاطمی از بزرگترین کتابخانه های استان قم و کشور است که همه روزه پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

وی با اشاره به اینکه موزه آستان از لحاظ قدمت و تعداد آثار موزه ای از موزه های کم نظیر ایران است، تصریح کرد: در غرفه فرهنگی هنری نمایشگاه فاطمی، موزه آستان مقدس به بازدید کنندگان معرفی می شود.

نمایشگاه فاطمی در صحن جامع فاطمی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم از پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ تا جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ صبح ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و عصر ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.