به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نمایشگاه «بهشت بانو» به مناسبت ایام دهه کرامت در صحن جامع فاطمی حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) برپا شد.

بر اساس این گزارش این نمایشگاه که از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در حال برگزاری است، در سه حوزه خردسال (نمایشگاه غنچه)، کودک و نوجوان در حال ارائه خدمات فرهنگی با زائران و مجاوران است.

گفتنی است این نمایشگاه علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی متناسب با سنین مختلف ارائه می‌شود، مدیران این نمایشگاه برنامه‌های اجرایی مجری محور غرفه‌های مشاوره خانواده طلاب، غرفه بیان احکام شرعی برای برادران و خواهران، غرفه امام‌زادگان شاخص (به منظور معرفی و راهنمایی زائران برای امام زادگان دیگر در شهر قم) و اجرای مسابقات مختلف به همراه اهدای هدایا پیش‌بینی‌شده است.

همچنین در این نمایشگاه غرفه‌ای اختصاصی با عنوان پسران علوی و دختران فاطمی به‌منظور تشویق حجاب و پوشش اسلامی پیش‌بینی‌شده است.

مشق کرامت نیز عنوان غرفه‌ای است که هنرمندان قمی در این غرفه حاضر و به خطاطی آیات و روایات نصوص ثقلین می‌پردازند. این نمایشگاه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت  ۱۷ الی ۲۱ میزبان علاقمندان است.

خاطرنشان می شود نمایشگاهی دائمی از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در پارکینگ شرقی حرم مطهر همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۸ الی ۲۲ میزبان مراجعان و علامندان است.

نمایشگاه ترویجی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در صحن حضرت صاحب الزمان (عج) این بارگاه ملکوتی که به صورت مناسباتی برقرار می‌شود در ایام ده کرامت با عنوان «خدمت کریمانه» میزبان علاقمندان و زائران این آستان قدسی است.(p2)