به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی، مسئول این اردوی فرهنگی تبلیغی با اشاره به اینکه این افراد را نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جنوب شرق به مرکزیت ایرانشهر انتخاب کرده است و در قم میزبانی می شوند، اظهار داشت: این ۱۳۵ نفری که در این اردو شرکت کرده اند تقریبا همگی بالای پنجاه سال دارند و برخی از آنها برای اولین بار است که به قم آمده اند.

وی با بیان اینکه هریک از این افراد در منطقه خود جایگاه ویژه ای دارند، گفت: این افراد در طول ۳ روز اقامت در قم علاوه بر حضور در حرم مطهر و بهره مندی از برنامه های فرهنگی حرم مطهر مانند حرم شناسی و شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها، و دریافت بسته تبرکی حرم مطهر، برنامه های فرهنگی تبلیغی  آموزشی متنوعی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در تشریح سایر برنامه های این گروه گفت: زیارت گلزار شهدا و علمای شیخان، صعود به کوه خضر نبی و زیارت شهدای گمنام، حضور در مسجد مقدس جمکران و اجرای برنامه یادواره شهدا با حضور حاج حسین یکتا و برگزاری کلاس های آموزشی حول محور شعار سال مقام معظم رهبری (اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل) پاسخ به شبهات و جلسات پرسش و پاسخ از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این گروه بود.

وی ادامه داد: دیدار با مراجع عظام تقلید، حضرات آیات: نوری همدانی و علوی گرگانی  و حضور در مراسم بازگشایی مصلای قدس و اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله سعیدی در آخرین جمعه ماه جمادی الثانی از دیگر برنامه های این گروه بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به اهدای بسته فرهنگی به این گروه اشاره و تصریح کرد: این گروه ۲ روز هم در مشهد مقدس برنامه های زیارت و فرهنگی تبلیغی دارند.