به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، به مناسبت سوم شعبان میلاد اباعبدالله الحسین علیه السلام دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا حجت الاسلام و المسلمین میرشفیعی در شبستان امام خمینی(ره) به سخنرانی می پردازد و حاج عباس حیدرزاده مدیحه سرایی و مولودی خوانی می کند.

صبح میلاد امام حسین علیه السلام نیز قبل از نماز ظهر و عصر مراسم جشن و سرور با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میردامادی و مداحی مهدی حیدرزاده برگزار می شود و عصر سه شنبه حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد با مولودی خوانی یزدان پناه به گرامیداشت ایام سرور اهل بیت می پردازند.

مراسم جشن میلاد حضرت عباس علیه السلام نیز روز چهار شنبه صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میردامادی و مداحی افراز قبل از نماز ظهر و عصر برپا می شود و چهارشنبه شب به مناسبت میلاد امام سجاد علیه السلام بعد از نماز مغرب و عشا حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی سخنرانی و محسن بنی فاطمه به مولودی خوانی می پردازد.

در سالروز ولادت حضرت امام زین العابدین علیه السلام (پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه) نیز قبل از نماز ظهر و عصر حجت الاسلام و المسلمین میردامادی سخنرانی و حاج اکبری مداحی می کند و عصر و روز پنج شنبه قبل از نماز مغرب و عشا همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی حاج اسلام میرزایی به مولودی خوانی می پردازد.