به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مهندس اشناب، مدیر کل شبکه جام جم و جمعی از مدیران و مسئولان این شبکه برون مرزی در سالن محراب حرم مطهر گفت: با توجه به این که خداوند در قرآن نبی مکرم اسلام را رحمت للعالمین معرفی می کند، بیانگر این مطلب است که اسلام، دینی برای همگان می باشد.

وی ادامه داد: در زیارات معصومین و امام زادگان از جمله زیارت نامه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که توسط امام معصوم انشاء شده است، پیش از سلام به پیامبر اسلام، ائمه اطهار و کریمه اهل بیت(ع)، به پیامبران سایر ادیان الهی سلام می شود. از جمله پیام هایی که در این زیارت نامه وجود دارد، احترام اسلام به همه پیامبران و ادیان الهی می باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: چنین پیام هایی باید به گوش مردم جهان با ادیان و مذاهب مختلف برسد و نگاه رئوفانه اسلام برای همگان آشکار گردد.

وی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب به سراسر جهان گفت: آنچه که حضرت امام(ره) بر آن تأکید داشتند، صدور فرهنگ انقلاب است که جهانیان تشنه دریافت آن می باشند. در این عرصه رسانه ابزاری کارآمد در اختیار ماست.

آیت الله سعیدی در ادامه درباره جایگاه شهر مقدس قم در کلام معصومین(ع) گفت: مشیت حضرت حق بر قرار دادن چنین جایگاهی به شهر قم است که آن را عش آل محمد صلی الله علیه و آله قرار داده است؛ مسئله ای که رسانه ها باید اهتمام خاصی به آن داشته باشند و بر اساس شأن و جایگاه آن، به وظایف خود عمل کنند.

وی اهتمام رسانه ها، به ویژه رسانه های برون مرزی به جایگاه قم و حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ضروری دانست و گفت: شما می توانید شبکه جهانی از خادمان کریمه اهل بیت(ع) که عشق خدمت به این آستان شریف دارند، ایجاد کنید تا هر کس در هر کشوری، با نیت خدمت به حضرت معصومه سلام الله علیها کاری انجام دهد.

خاطرنشان می شود در پایان این مراسم، نشان خادمی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به مدیر کل شبکه جام جم توسط تولیت آستان مقدس اعطا شد.