به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی در این مراسم گفت: نویسنده کتاب “قصه منظوم کربلا” جز افرادی است که تا کنون حدود ۶۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه آستان مقدس اهدا کرده است.

وی افزود: محتوای عاشورایی کتب این نویسنده و همچنین مصادف شدن این رونمایی در ایام اربعین امام حسین علیه السلام بیشتر جهت زنده نگه داشتن هر چه بیشتر عاشورا است.

رئیس پژوهشکده علامه طباطبایی خاطر نشان کرد: ارج نهادن به قلم و اشعار دینی و عاشورایی نویسندگان از سیاست های کتابخانه آستان مقدس بوده و در این راستا با دعوت از صاحبان اثر و برگزاری جلسات رونمایی و نقد کتاب در اندیشکده کتابخانه آستان مقدس از آنان تقدیر می شود.

حجت الاسلام محمدي كرمانشاهي با اشاره به طبع روان نويسنده كتاب قصه منظوم كربلا اظهار داشت:‌ اين كتاب برگرفته از كتاب قصه هاي كربلا است كه به صورت شعر در آمده  و مي تواند يك اثر ماندگار و پر محتوا در زمينه اشعار عاشورايي باشد.

اقدس کاظمی، شاعره و نویسنده کتاب قصه منظوم کربلا نیز در ادامه برگزاری جلسه رونمايي گفت: کمک های معنوی و همکاری روز افزون کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با نویسندگان و صاحبان قلم در سطح استان قم قابل تقدیر بوده و توانسته است یک روزنه خوبی را در این زمینه ایجاد کند.

خاطر نشان می شود این مراسم با حضور مسئولین کتابخانه آستان مقدس، مدیران بخش های دیگر و همچنین ميهمان ها و نویسندگان صاحب اثر برگزار شد.