به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ در پیام آیت الله سعیدی در تقدیر از خادمان زائران حسینی در اربعین آمده است: اربعین شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به همه شما عزیزان تسلیت عرض می کنم و از خدا می خواهم زیارات شما و اعمال شما و خدمات شما را مورد قبول خودش قرار دهد. بنده از جوار حرم کریمه آل الله حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خدمت همه شما بزرگوارانی که این توفیق نصیبتان شد در این ایام توانستید در خدمت زائران با صفا و مخلص و میلیونی آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام حضور داشته باشید، خدای را شکر می کنم و از شما می خواهم ما را از دعای خیرتان فراموش نکنید.

وی در این پیام با بیان این که میل قلبیم بر این بود که در جمع این خادمان حضور داشته باشم ولی مسئولیت ها و کارها مانع از این شد، ادامه داد: ما از دولت برادر و مسلمان و عزیزمان عراق و مردم این کشور، به خصوص عشایر و کسانی که در مسیر زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام با میهمان نوازی باصفا و مخلصانه مشغول خدمت هستند، تقدیر می کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزوده است: ما از آن اخلاص و تواضع و سخاوت شما مردم عراق و عشایر و کسانی که این موکب ها را برپا کردند، الگو گرفتیم؛ ایران اسلامی و دیگر کشور ها نیز در این مسیر به خدمت رسانی به زائران حسینی مشغول شدند که امید می رود خداوند این خدمت بزرگ را ذخیره ای برای قبر و قیامت همه قرار بدهد و این زیارت و خدمت را پایدار بدارد.

وی در این پیام، به وجود آمدن این حرکت بزرگ را از برکات جمهوری اسلامی ایران و حرکت حضرت امام و خون پاک شهیدان دانست و گفت: وقتی جمهوری اسلامی در ایران برقرار شد و سایه شوم صدام و حزب بعث از سر کشور عراق برداشته شد، این دو کشور برادر و مسلمان باهم منسجم شدند و علی رغم دشمنی ها، محنت ها و ظلمی که به مردم مظلوم عراق و کشور عراق می شود، اینگونه سخاوتمندانه در خدمت زائران هستند.

آیت الله سعیدی در ادامه پیام خود این اتحاد و انسجام جامعه اسلامی را از خواسته های حضرت ولیعصر(عج) و زمینه ساز حکومت این امام همام عنوان کرد و اظهار داشت: ما از رهبر فرزانه انقلاب، مراجع عظام و همه خدمتگزاران در ایران و عراق و سایر کشورها که در این مراسم عظیم حضور پیدا کرده اند، صمیمانه تشکر می کنیم، این اخلاص و صفای شما که من بخشی از آنها را در تصویرها، فایل های صوتی، عکس ها و خبرها می بینم، نشان می دهد که مردم قم در همه رده ها خدمتگزاران خوب و لایق و شایسته ای برای این مراسم عظیم هستند.

وی ادامه دادند: جناب جابر اولین حرکت پیاده روی به سمت مرقد حضرت اباعبدالله علیه السلام را به همراه جناب عطیه بنیان نهادند. آنروز جناب جابر، به اشاره حجت خدا حتماً این کار را کردند و ببینید امروز چه برکتی پیدا کرده است. امیدواریم خداوند متعال این خط را روز به روز بیشتر از پیش ادامه دهد و شر دشمنان و صهیونیست ها و به خصوص وهابیون و داعشی های تکفیری را به سوی خودشان برگرداند و ببینند این عشق و شور حسینی با هیچ توطئه، خیانت، جنایت و خسارتی کمرنگ نخواهد و مردم و همچنان پای پرچم حضرت اباعبدالله علیه السلام ایستاده اند.

امام جمعه قم حرکت مردم در آیین بزرگ اربعین و زیارت امام حسین علیه السلام را تلاش آنها در پاسخگویی به ندای «هل من ناصر ینصرنی و هل من ذاب یذب عن حرم رسول الله» سید الشهدا در این پیام ذکر کرد و گفت: امروز این مردم میلیونی آمده اند که بگویند یا بن رسول الله اگر آنروز ما نبودیم و زمان بین ما و شما فاصله انداخت، امروز آمده ایم تا هم یاری برای نایب بر حق امام زمان، مقام معظم رهبری باشیم و هم در پرتوی این خدمت و ولایت مداری، ایام عزاداری را به ولیعصر(عج) و حضرت زینب سلام الله علیها عقیله بنی هاشم که در این ایام در این سفر اسارت رنج ها بردند، تسلیت بگویم.

وی خاطرنشان کرد: مدافعین بزرگ و شهید و مظلوم حرم بی بی سلام الله علیها با سرافرازی دارند از این حرم شریف پاسداری و مراقبت می کنند، خدا انشاءالله از همه آنها قبول کند و به خاندان معظمشان صبر و اجر مرحمت کند و همه ما را در صراط مستقیم اهل بیت تا ابد ثابت قدم نگه دارد و همه خیرین و بانیان خیر و خدمتگزاران، کسانی که نذر و هدیه و مال و امکانات خود را در اختیار زائران قرار دادند، خیر و برکت عنایت کند، به مال و جان و نسلشان را در این مسیر قرار دهد و مهر و ولای اهل بیت را در قلب آنها زنده و پایدار بدارد.