به گزارش ستاد خبری موکب آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، مصطفی برزگر گنجی ضمن ابراز رضایت از خدمات ارائه شده در این موکب به زائران گفت: خدمات رفاهی و فرهنگی بسیار خوبی در این موکب برای زائرین در نظر گرفته شده است.

وی با قدردانی از خادمان کریمه اهل‌بیت (ع) در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با وجود کمبود امکانات و تجهیزات شرایط مناسبی برای زوار آماده شده تا از آن بهره‌مند شوند.

دادستان قم با بیان اینکه کار بزرگی در موکب آستان مقدس در حال انجام است گفت: امیدواریم هر سال این شرایط بهتر شود و با برنامه‌ریزی و کمک خداوند متعال، سال‌های آینده مسافرین و زائران در مکان بهتری استراحت کنند و چادرها تبدیل به ساختمان شود.

وی با اشاره به شور و حال زائران اربعین حسینی ابراز کرد: اینکه چنین جمعیت عظیمی با امنیت کامل راهی کربلای معلی می‌شوند و به منازل خود باز می‌گردند از لطف و عنایت امام حسین علیه السلام است.

گنجی در پایان با بیان اینکه در طول مسیر نجف به کربلا تعداد موکب‌های ایرانی کم است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده موکب‌های ایرانی افزایش یابد و دوشادوش برادران عراقی به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه دهند.