به گزارش ستاد خبری موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها کاویانی گفت: دو گروه از رادیو معارف برای پوشش همایش عظیم پیاده‌روی اربعین عازم کربلا شده اند و این دو گروه در حدفاصل نجف تا کربلا مستقر شدند و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه گروه نخست از ۲۰ آبان در موکب حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مستقر شد، ابراز کرد: تمام تلاش ما این بود تا بخشی از این حرکت عظیم که با شور و معرفت همراه است را منعکس کنیم.

مدیر تولید و پخش رادیو معارف با بیان اینکه در این مدت بیش از ۸۰ گزارش، مصاحبه، گزارش مستند تولید و برای رادیو معارف و سایر رادیوها از جمله رادیو اربعین ارسال شد، بیان کرد: برای نخستین بار یک برنامه با عنوان «در مسیر بهشت» را از موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تولید و برای رادیو معارف ارسال کردیم.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در دو ساعت صبح و عصر تهیه شد، گفت: سعی کردیم در این برنامه حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی، مهمان‌نوازی موکب‌های ایرانی و عراقی و شور زائرین را پوشش دهیم.

کاویانی با بیان اینکه گروه دوم رادیو معارف از ۲۵ آبان در کربلا مستقر شد، اضافه کرد: این تیم گزارشی‌های خبری، توصیفی و مستند آماده کرده و برای تمام شبکه‌های رادیویی ارسال کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از ۱۵۰۰ دقیقه برنامه، گزارش و مصاحبه توسط گروه‌های اعزامی رادیو معارف به کشور عراق تهیه و تولید شده و برای سایر شبکه‌ها ارسال شد.