مریم شهبازی، در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهالاسلام، با اعلام این خبر گفت: دوره کوتاه مدت« وصال نور» همزمان با سالروز ازدواج حضرت محمد صلی الله علیه و آله و حضرت خدیجه سلام الله علیها در سالن ولایت صحن صاحب الزمان(عج) حرم مطهر برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره معارفی کوتاه مدت، تبیین ابعاد مختلف ازدواج حضرت رسول(ص) و حضرت خدیجه سلام الله علیها، بیان شاخصه های ازدواج موفق دینی و ترویج فرهنگ ازدواج عاقلانه و به هنگام در میان نسل جوان است.

مسؤول واحد امور فرهنگی خواهران آستان مقدس با تاکید بر اینکه به شرکت کنندگان در این دوره معارفی از سوی آستان حضرت معصومه(س) گواهینامه معتبر حضور در دوره اعطا خواهد شد، تصریح کرد: گسترش فرهنگ ازدواج آسان، طرح شاخصه های اسلامی ازدواج و تشویق جوانان به مقوله ازدواج از دیگر اهداف برگزاری این دوره معارفی کوتاه مدت در آستان مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری این دوره کوتاه مدت برای عموم خواهران و برادران گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می تواند به شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کرده و یا با شماره های ۳۷۱۷۵۵۰۵و یا ۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس بگیرند.

شهبازی افزود: دوره معارفی کوتاه مدت وصال نور ۲۰ آذر ماه به مدت سه روز در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سالروزشهادت امام حسن عسگری علیه السلام و آغاز امامت امام زمان (عج) از برگزاری ویژه برنامه های سخنرانی، ادعیه خوانی و مداحی در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها برای بانوان خبرداد.

مسئول واحد امور فرهنگی خواهران آستان مقدس با تاکید بر برگزاری برنامه های فضای مجازی ویژه نوجوانان در آستان حضرت معصومه(س) ادامه داد: افراد علاقه مند برای اطلاع از این دوره ها و نحوه ثبت نام در آنها می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۴۱۰تماس بگیرند.

خانم شهبازی یادآورشد: به تمامی شرکت کنندگان در دوره های معارفی آستان حضرت معصومه(س) گواهی حضور در دوره اعطا می شود و علاقه مندان بدون محدودیت سنی می توانند در دوره های معارفی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با توجه به شرایط خود ثبت نام کنند.