آیت الله سید محمدی سعیدی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، به مناسبت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به قم گفت: ورود حضرت معصومه سلام الله علیها ازآغاز باعث خیر و برکت بود و این برکت نه تنها برای شهر قم بلکه گستره آن تمام ایران و جهان اسلام را فرا گرفت.
تولیت آستان مقدس افزود: آن روزیکه حضرت معصومه سلام الله علیها در طی نامه ای که از طرف امام رضا علیه السلام به دستشان رسید و بار سفر را بستند و حرکت کردند، در واقع به نیت خراسان سفر را شروع کردند اما تقدیر الهی این چنین بود که این سفر در قم به اتمام برسد و در واقع حضرت در قم به عنوان مهمان مستقر شدند اما به زودی تبدیل به میزبان شده و همه از برکات وجود ایشان بهره مند شدند.
امام جمعه قم خاطر نشان کرد: شهر مقدس قم به برکت وجود ایشان تبدیل به مرکز نشر معارف و علوم دینی شده و حوزه علمیه قم نیز در جوار ایشان تاسیس و هم اکنون بیش از ۱۰۰ کشور جهان به برکت حضرت معصومه سلام الله علیها دراین شهر تحصیل و از علوم و معارف اهل بیت(ع) استفاده می کنند.
آیت الله سید محمد سعیدی اظهار داشت: یکی از همین شاگردان مکتب اهل بیت(ع)، جناب شیخ زکراکی است که ایشان مدتی در حوزه علیمه قم تحصیل کرده و به نیجریه برگشتند و توانستند نرزدیک به ۲۰ میلیون نفر را با مکتب اهل بیت(ع) آشنا و مانوس کنند و امیدواریم که خداوند ایشان را از دست حکومت جبار نیجریه آزاد نماید.
وی افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها، هم مهاجره الی الله بودند و هم مجاهده فی سبیل الله و زیارت ایشان معادل بهشت می باشد و این فرصت خوبی است برای کسانیکه می خواهند با اهل بیت(ع) مانوس شوند و به آیه مودت عمل نمایند.
امام جمعه قم تاکید کرد: کسانیکه که می خواهند مودت را همه جانبه ثابت کنند هم می توانند از اموال پاکشان وقف حضرت معصومه سلام الله علیها، کنند و هم فرزندانشان را برای تحصیل به حوزه علمیه قم اعزام کنند تا از منشورات و معارف حوزه علمیه استفاده نمایند.