مسئول رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به سالروز ورود کریمه اهل بیت(س) به قم و ایام معصومیه گفت: برنامه های رواق در هفته جاری رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته است.

فاطمه سادات طباطبایی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، افزود: به همین مناسبت برنامه های رواق کودک و نوجوان در هفته جاری رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته و با محوریت شخصیت شناسی حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

وی برگزاری جنگ های شادی،مسابقات کتابخوانی، برنامه نمایشی  و عروسک گردانی و قصه گویی با محوریت شخصیت حضرت معصومه(س) را از برنامه های محوری رواق کودک و نوجوان در سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم اعلام کرد.

مسئول رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: رواق کودک و نوجوان همه روزه صبح ها از ساعت ۱۰ صبح و عصرها از ساعت ۱۶ آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران آستان بانوی کریمه است.

طباطبایی با تاکید به برگزاری کارگاه های رنگ آمیزی برای کودکان در آستان حضرت معصومه(س) ادامه داد: به رنگ آمیزی های برتر کودکان در رواق کودک و نوجوان از سوی آستان هدایا و بسته های فرهنگی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از برنامه های رواق کودک و نوجوان به صورت مستمر و روازنه برای کودکان و نوجوانانی که در مجاورت آستان بانوی کریمه(س) زندگی می کنند، برگزار می شود، گفت: به شرکت کنندگان در این دوره ها در پایان ماه به قید قرعه جوایزی از سوی آستان حضرت معصومه(س) اهدا شده و درصورت برگزاری دوره های معارفی کوتاه مدت گواهی حضور در دوره به شرکت کنندگان داده می شود.

مسئول رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) یادآور شد: رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) برای دختران در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) واقع شده است.