به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، در این مراسم که پنجشنبه بیست و نهم آذر ماه، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد مدرسه علمیه معصومیه (س) قم واقع در ابتدای بلوارامین این شهر برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، معاون تهذیب حوزه های علمیه به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و پس از آن مداحان خاندان عصمت و طهارت و از جمله حاج مهدی تدیّنی، به ذکر مصیبت می پردازند.

این مراسم همچنین یاد اربعین عروج گرافیست جهادگر و انقلابی قم، سید محمد سجادی را نیز گرامی خواهد داشت؛ هنرمندی که پس از شرکت در مراسم اربعین حسینی سال جاری در عتبات عالیات و حین بازگشت به کشور دچار سانحه رانندگی شد و خود، همسر و فرزندانش به دیدار حق شتافتند.

او از شاگردان برجسته استاد مسعود نجابتی و از مؤسسان کانون هنر شیعه بود که بارها به عنوان یک نیروی بسیجی و جهادگر، در اردوهای جهادی فرهنگی و سازندگی شرکت کرد و باقیات الصالحاتی از خود بر جای گذاشت.

گفتنی است، شهر مقدس قم این روزها به مناسبت سالروز رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مملو از مجالس مختلف عزاداری است که با تلاش و کوشش اقشار مختلف برپا می‌شود.