حجت الاسلام علی فتح الله زاده درگفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اعلام این خبر گفت: برنامه ثابت “شکوفه های آسمانی” در روزهای سه شنبه و پنج شنبه، ویژه خردسالان و کودکان درسالن اردوهای حرم کریمه اهل بیت(ع) به صورت مستمر انجام می شود.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: از ابتدای ماه ربیع الاول تا کنون ۱۰ جلسه از این ویژه برنامه برگزار شده و ۲۵۰۰ نفر هم شرکت کننده داشته است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری این برنامه ها ، در راستای فرهنگ سازی اسلامی و تربیت کودکان و خردسالان و انتقال مفاهیم دینی در فضای معنوی حرم کریمه اهل بیت(ع) امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
حجت الاسلام فتح الله زاده با اشاره به محتوای ویژه برنامه شکوفه های آسمانی اظهار داشت: اجرای برنامه ویژه خردسالان، برگزاری کارگاه نقاشی، رنگ آمیزی، جنگ قرآنی برای کودکان، برگزاری مسابقه و قرعه کشی، سرود و قصه گویی از جمله برنامه های این بخش می باشد.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی در ادامه بیان داشت: با توجه به مقتضیات سنی و نیاز خردسالان و کودکان به یک فضای شاد و جذاب و در عین حال در برگیرنده محتوای سالم می تواند در پرورش فکری و روحی و جسمی آنان تاثیرات مثبتی داشته باشد لذا اهداف این بخش در راستای این سیاست های اساسی پایه گذاری شده است و توانسته مخاطبین زیادی را جذب نماید.