مسئول معارف و مراسم واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از برگزاری دوره های تخصصی تفسیر به صورت بلندمدت در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها ویژه بانوان خبر داد.

خانم قاسمی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به برگزاری دوره های بلند مدت و تخصصی تفسیر قرآن کریم در واحد فرهنگی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: در حال حاضر چهار دوره تخصصی تفسیر به صورت همزمان در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای بانوان در حال برگزاری است.

مسئول معارف و مراسم واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه بعضی ازاین کارگاه های تخصصی تفسیر از چهار سال گذشته آغاز شده و تاکنون ادامه پیدا کرده است، افزود: کارگاه تخصصی تفسیر قرآن کریم در نوبت صبح توسط حجت الاسلام احمد فقیهی برگزار می شود که این دوره یکی از دوره های بلند مدت تخصصی تفسیر در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها است.

وی افزود: کارگاه تخصص تفسیر حجت الاسلام قاسمی نیز از دیگر کارگاه هایی است که به صورت هفتگی برای خواهران برگزار می شود.

قاسمی با تاکید براینکه سوَر منتخب قرآن کریم به وسیله استاد بهرامپور برای بانوان به صورت تخصصی تفسیر می شود، اظهار کرد: در حال حاضر در این دوره های تخصصی ۲۰۰ قرآن آموز حضور دارند.

وی با بیان اینکه ثبت نام دوره جدید این کارگاه ها از ۲۵ دی ماه آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه جاری ادامه دارد، یادآور شد: علاقه مندان برای اطلاع از نحوه ثبت نام می توانند به واحد فرهنگی خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها مراجعه کرده و یا با شماره ۳۷۱۷۵۴۱۰تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۱۱۲