به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام صفر فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس  به همراه جمعی از معاونان و کارکنان و ادارات تابعه معاونت فرهنگی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: یکی از اقدامات مهم و قابل تقدیر در آستان مقدس، در حوزه روابط عمومی و تبلیغات است به جهت اینکه هم نگاه درون مجموعه ای در راستای همفکری و هماهنگی ها وجود دارد و هم نگاه بیرونی به سایر مجموعه های فرهنگی در سطح شهر در حال اجرا است.
وی افزود: پیشانی کار آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، برنامه هایی است که در معاونت امور فرهنگی در قالب مراسمات و محافل ها انجام می گیرد و درحوزه بین الملل و امور نمایشگاهی فعالیت های مهمی صورت گرفته است.
معاون فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(ع) خاطر نشان کرد: در حوزه کتابخانه، موزه و مرکز اسناد اقدامات قابل توجهی انجام شده و امور مهمی در حال پیگیری و اجرا است.
حجت الاسلام فلاحی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر این معاونت با ادارات و مجموعه های تابعه خود از قبیل روابط عمومی و تبلیغات، کتابخانه، مرکز اسناد و.. در حال تدوین برنامه سال ۱۳۹۶ است و نگاه به اولویت ها با توجه به جایگاه و شآن آستان مقدس و طی طریق به نحو احسن در راستای سیاست های کلی برنامه سال آینده می باشد.
وی با اشاره به فعالیت های شبانه روزی این معاونت در کنار مجموعه های تابعه خود گفت: خیر اندیشی و استفاده از خرد جمعی و اخلاص در کارها، مهم ترین عواملی هستند که می تواند باعث پیشرفت یک مجموعه شود.
در ادامه دیدار، حجت الاسلام جواد بهشتی پور، مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت: در همه فعالیت های این اداره، اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت ها و توان نیروها در حد مقدورات و امکانات موجود از سیاست های کاری بوده و توانسته آثار و برکات زیادی را به دنبال داشته باشد.
همچنین مهدی کلانتر زاده، مدیر اطلاع رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله نیزبا ارائه گزارشی از فعالیت های مربوطه در این بخش گفت: بخش اطلاع رسانی و تشریفات حرم کریمه اهل بیت(ع) دربرپایی نمایشگاه های دائمی و مناسبتی، برگزاری همایش ها مختلف، تامین محتوا و اطلاع رسانی اخبار در سایت حرم مطهر، فعالیت در حوزه ارتباطات و تشریفات، تامین محتوا و فعالیت در فضای مجازی(تلگرام-آپارات-اینستاگرام)، در حال فعالیت است.
خاطر نشان می شود بخش های دیگر از قیبل امور بین الملل و زائران غیر ایرانی، واحد مراسمات ومحافل، واحد صوت و تصویر و … هر یک با ارائه گزارش به تشریح وضعیت فعالیت های خود پرداختند.

انتهای پیام /۱۱۰