به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار معاونت فرهنگی و کارکنان اداره روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس گفت: آنچه در نشر معارف اهل بیت(ع) مد نظر است و باید به آن توجه جدی شود، مسئله مرکزیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است.
تولیت آستان مقدس افزود: روابط عمومی و تبلیغات پیشانی آستان مقدس است و همه اقدامات حرم کریمه اهل بیت(ع) در نحوه بازتاب ها و تبلیغاتی است که این اداره انجام می دهد.
امام جمعه قم خاطر نشان کرد: باید از سرمایه های داخلی و درونی آستان مقدس به نحو احسن استفاده و برون سپاری فعالیت ها فقط در شرایط خاص خودش باشد و باید در این زمینه ها آستان مقدس برای دیگر سازمان ها الگو باشد.
آیت الله سعیدی اظهار داشت: باید تبلیغات معارفی در فضای حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، لطافت خاص خودش را داشته باشد و خسته کننده برای مخاطب نباشد و همچنین به اندازه ضرورت تبلیغات شود.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه حرم کریمه اهل بیت (ع) و شهر قم افزود: الزامات شهر قم و جایگاه آستان مقدس باید جزء تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها باشد و به مخاطب تذکر و یادآوری کند که در چه فضایی قدم گذاشته است.

انتهای پیام /۱۱۰