حجت الاسلام علی فتح الله زاده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در راستای ارتقای بینش دینی و نهادینه کردن امور مذهبی در متن زندگی نوجوانان، محفل هفتگی انصار المهدی(عج) در روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۵-۱۹ در سالن اردوهای حرم کریمه اهل بیت(ع) واقع در صحن صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، افزود: این محفل با پذیرش اردوهای مدارس سطح استان قم و همچنین پذیرش انفرادی از نوجوانان و اجرای برنامه های خاص و ویژه، توانسته است عملکرد مناسبی را در راستای تاثیر گزاری معنوی در روحیه نوجونان داشته باشد.
وی اضافه کرد: با توجه استقبال و همچنین نظر سنجی های صورت گرفته از افراد مختلفی که به صورت گروهی و انفرادی در این برنامه هفتگی شرکت می کنند، سعی شده است محتوای برنامه ها متناسب با روحیات و اقتضائات دوره نوجوانی و همچنین نیازهای مخاطبین باشد.
حجت الاسلام فتح الله زاده با اشاره به تنوع برنامه ها خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات حلقه معرفت جهت ارتقای بینش دینی و مباحث اسلامی، برگزاری سفره های قرآنی، جهت آشنایی و انس نوجوانان با قرآن کریم، سخرانی چند رسانه ای و ذکر توسل به اهل بیت(ع) از جمله برنامه های این محفل می باشد.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی اظهار داشت: از ابتدای ماه ربیع الاول تا کنون ۳۵۰۰ نفر به صورت گروهی از سطح مدارس استان قم مورد پذیرش قرار گرفته و در برنامه های محفل انصار المهدی(عج) شرکت کرده اند.

انتهای پیام /۱۱۰