به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای شورای فرماندهی لشگر۱۷ عملیاتی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: دین اسلام یک دین زنده و پویا است و در اقتضائات مختلف می‌تواند برنامه ارائه بدهد و باید مواظب بود که دشمنان نتوانند با شبهات خود فضا را مسموم کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها افزود: باید همیشه مراقب حرم و حریم اهل‌بیت(ع) باشیم و هر مدافع حرمی باید از مکتب اهل‌بیت(ع) که در قم است درس دین‌داری بیاموزد.

امام‌جمعه قم با تبیین برکات حوزه‌های علمیه در تربیت مدافعان مکتب اهل‌بیت(ع) و اسلام خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله شیخ نمر از تربیت‌شدگان این مکتب بود که توانست در مقابل وهابیت خبیث ایستادگی کند و به درجه رفیع شهادت برسد.

وی اظهار داشت: مدافعان حرم و حریم اهل‌بیت(ع) باید فعالیت‌های معارفی داشته باشند و باایمانی استوار به حرکت خود ادامه بدهند چراکه ایمان کامل می‌تواند ایستادگی، شهامت و شجاعت را تا انتهای مسیر بدون خدشه‌ای نگه دارد.

آیت‌الله سعیدی در ادامه گفت: زمانی که ایمان انسان قوی باشد تندبادها در وی اثری نخواهند داشت که لازمه این کار پالایش باورها از شبهات و توجه به عوامل ایمان افزاست.

تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(ع) با تأکید بر انجام فعالیت‌های معارفی و امور حسنه خاطرنشان کرد: انجام عمل صالح، خیرات، وجود فرزندان صالح و اثرات علمی از چیزهایی است که با فوت یک شخص از بین نخواهد رفت و پرونده اعمال آن شخص بسته نخواهد شد و به‌عنوان یک صدقه جاریه به یادگار خواهد ماند.

انتهای پیام// ۱۱۰