همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان دختر در ویژه برنامه های رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها،همزمان با سالروز ولادت حضرت زنیب سلام الله علیها ویژه برنامه جشن دردو نوبت صبح و عصر برای کودکان و نوجوانان در رواق کودک و نوجوان برگزار می شود.

همچنین مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر نیز در سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها در رواق کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

اضافه بر این بیش از ۳۰۰ شاخه گل کاغذی و بسته های فرهنگی به دانش آموزان و کودکان و نوجوانان شرکت کننده در برنامه های رواق کودک و نوجوان اهدا خواهد شد.

کودکان و نوجوانان دختر برای شرکت در ویژه برنامه جشن سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها می توانند صبح از ساعت ۹:۳۰ و عصر از ساعت۱۵:۳۰ به رواق کودک و نوجوان واقع در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، اجرای برنامه همخوانی سرود، برگزاری مسابقه، نمایش عروسکی و اهدای جایزه تبرکی از برنامه های محوری سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها در رواق کودک و نوجوان است.

انتهای پیام/۱۱۲