به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گردهمایی نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام در کربلای معلی در حال برگزاری است.
بر اساس این گزارش؛ این نشست با حضور نمایندگان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، مشاور تولیت در امور روحانیون وحجت الاسلام والمسلمین فلاحی، معاون فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.
نشست اول نمایندگان در ۹۵/۱۱/۱۳ روز چهارشنبه در نوبت صبح و نشست دوم نیز بعد از ظهر در کربلای معلی برگزار شد و هر کدام از نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام به طرح دیدگاه های خود در رابطه با استفاده از ظرفیت های اعتاب مقدس پرداختند.
روز پنج شنبه در ۹۵/۱۱/۱۴ در نوبت صبح نیز با برگزاری نشست سوم و طرح و بررسی مسائل فرهنگی دنیای اسلام تمامی نمایندگان با تولیت آستان مقدس حرم امام حسین علیه السلام دیدار کردند و در نوبت عصر نیز نشست چهارم انجام خواهد شد.
روز جمعه ۹۵/۱۱/۱۵ نیز تمامی نمایندگان اعتاب مقدس به زیارت امامین عسگریین(ع) و حرم کاظمین خواهند رفت و سپس با عودت به کربلای معلی ، این گردهمایی روز شنبه ۹۵/۱۱/۱۶ با تشرف به نجف اشرف و زیارت بارگاه منور حضرت علی علیه السلام پایان خواهد یافت.
لازم به ذکر است گردهمایی نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام درماه گذشته با حضور نمایندگان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و دیگر نمایندگان در آستان قدس رضوی برگزار شد.