اگر سنگ نگاره های حرم را به شهادت بگیری برای تو دوباره شعر انقلاب را خواهند سرود و به تو خواهند گفت که مبدأ این انقلاب بهمن ۵۷ و امتداد آن حکومت سبز علوی مهدی فاطمه سلام الله علیها است.

پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها: اذن دخول گرفتم و وارد حرم شدم. هنوز هم می توان صدای فریادهای مرگ بر شاه مردم را شنید، مردمی که قبل از راهپیمایی به حرم آمده و زیارت می کردند و با قصد غربت عازم خیابان شده و فریادهای مرگ بر شاه و درود بر خمینی سر داده و می گفتند که «هیهات من الذله».

مأموران شاه هر روز عده زیادی از مردم را به شهادت رسانده و خیابان ها را از خون شهدا رنگین می کردند اما از موج مردم کم نمی شد. مأموران درمانده بودند، نمی دانستند چه بکنند؛ برای آمریکایی ها هم عجیب بود نمی دانستند غریو «الله اکبر» و «هیهات من الذله» چه انرژی به مردم می دهد که آنها می توانند شلیک توپ و تانک مسلسل را تحمل کرده و فریاد بزنند که توپ، تانک مسلسل دیگر اثر ندارد».

همه چیز از همین جا شروع می شود از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها. با قیام امام خمینی(ره) قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها قلب تاریخ می شود، قلبی که هر چه دشمن روی آن پا می گذاشت بیشتر به تپش افتاده و هرگز زیر چکمه دشمن نفس خالی نمی کرد.

امام خمینی(ره) قیام را از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و از مسجد اعظم شرع کرد. دیوارهای مسجد اعظم و سنگ نگاره های حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هنوز سخنرانی های شعور آفرین و شور انگیز روح الله موسوی الخمینی را به خاطر دارند و نفس های این مرد قدسی و مجاهدت های شبانه و ایستادگی روزانه او را به یاد می آورند، مردی که ازجنس پولاد بود و کوه های آهنین دشمن هم نتوانست او را از پای درآورد، زیرا او یکی از سربازان و فرماندهان لشکر امام زمان(عج) بود.

به دیوار های مسجد اعظم و سنگ های حرم که دست می کشی می توانی صدای انقلاب را بشنوی، صدایی که با علامه طباطبایی و آیت الله بروجردی شروع شده بود و تا بهمن ۵۷ امتداد داشت شاید اگر اندکی بیشتر دقت کنی بتوانی ندای علمای مدفون قبرستان شیخان و یاران امام صادق(ع) و امام رضا(ع) را بشنوی.

صبر کن یک لحظه،آری اشتباه کردم صدای انقلاب از زمانی شروع به بلند شدن کرد که مردم قم و موسی بن خزرج اشعری میزبانی حضرت معصومه سلام الله علیها را پذیرفتند و باغ بابلان میزبان مضجع شریف بانوی کرامت شد، آری از آن روز بود که حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عنوان کانون انقلاب شروع به جان گرفتن کرد و امروز قم به عنوان قلب انقلاب به عنوان مرکز نشر جهانی ایدئولوژی آزادی انسان از یوغ طاغوت و شهر عفت و نجابت به شهرت جهانی رسیده است.

اگر از سنگ نگاره های حرم بپرسی برای تو خواهد گفت که خاندان های زیادی را به خود دیده اند و ظلم مأمون عباسی را در حق خاندان رسالت به گوش خود شنیده، حکومت صفویان را دیده و حکومت سراسر خفت بار قاجار را تحمل کرده و صدای محکم و مستبدانه چکمه های رضا شاه و پسرش محمدرضا را و گرسنگی مردم قحطی زده ایران را پس از جنگ جهانی دوم به گوش خود شنیده اند.

اگر سنگ نگاره های حرم را به شهادت بگیری برای تو دوباره شعر انقلاب را خواهند سرود و به تو خواهند گفت که مبدأ این انقلاب بهمن ۵۷ و امتداد آن حکومت سبز علوی مهدی فاطمه سلام الله علیها است.

دستم را به سنگ نگاره های حرم می کشم می توانم یک لحظه خون شهدای قیام ۱۹ دی قم را ببینم که خیابان های شهر قم را رنگین کرده و می توانم طلاب فیضییه را ببینم که از پشت بام ها به جرم ارادت به ولایت علی بن ابی طالب(ع) و فرزندانش به خیابان افکنده می شوند؛ درست مثل سال ۶۱ هجری قمری ، عاشورا دوباره تکرار می شود اما این عاشورا وامدار عاشورای حسینی است و این بار تقدیر خداوند بر این است که با این عاشورای انقلابی بساط ظلم یزید بر چیده شود.

مناره‌های حرم هنوز هم که هنوز است اولین گلبانگ اذان پس از انقلاب را به خاطر دارند و با سربلندی به خود می‌بالند و می‌گویند این آغاز است و شروع راه نه امتداد راه و صدای مؤذن را در خود بازتاب می‌دهند تا صدای وحدانیت خدا و شهادت بر رسالت حضرت رسول به گوش جهانیان برسد و این ندایی است که تا قیامت امتداد دارد و هیچ مستکبری نمی‌تواند حقیقت و ماهیت هجرت شهادت گونه حضرت معصومه سلام‌الله علیها که ماهیت آن انقلاب سازی و بنده‌پروری است را تغییر دهند.

انتهای پیام/۱۱۲