آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، هدایایی را که در زمان انتصابشان به عنوان تولیت حرم کریمه اهل بیت(س) از مقامات دولتی، ارگان ها، اعتاب مقدسه و… دریافت کرده بود، به کتابخانه آستان مقدس اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها طی مراسمی که با حضور معاونان و مدیران آستان در کتابخانه آستان مقدس برگزار شد، هدایایی که آیت الله سعیدی از سال ۱۳۸۹ به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تاکنون از سازمان‌های دولتی، ارگان‌ها و اماکن و اعتاب مقدس معصومین(ع) دریافت کرده بود را به کتابخانه‌ی آستان مقدس اهدا نمود.

معاون فرهنگی آستان مقدس در این مراسم گفت: این هدایا از چند جنبه مورد اهمیت است، بخشی از این‌ها اسنادی هستند که قابل‌استفاده در آستان مقدس است و بخشی از آنها تابلوهایی است که از نظر هنری و فرهنگی ارزشمند می‌باشند. بخش دیگری از آثار هم نمادهای مجموعه‌های مختلف مانند عتبه حسینی(ع) و عتبه عباسی(ع) است که ارزش بالایی ازنظر معنوی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی افزود: امیدوارم این فرهنگ سازی که از سوی تولیت انجام داد و هدایایی که به ایشان اهداشده بود را در اختیار آستان مقدس قراردادند برای ما درسی باشد که آنچه در اختیار ما قرار می‌گیرد را اقدامی انجام دهیم که دیگران هم بتوانند استفاده و بهره‌ای از آن ببرند.

انتهای پیام//۱۱۴

عکس: حسین شاهبداغی