آیت الله سعیدی گفت: : آگاهی رسانی و هوشیار کردن قشر جوان بر عهده امامان جماعت مساجد و کانون های مساجد است.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور، در دیدار فعالان فرهنگی و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد گفت: انسان پس از یک مقطع کوتاه و موقت از سپری شدن عمر خود به جایگاه ابدی منتقل خواهد شد و لذا این انسان برای استراحت در این دنیا خلق نشده بلکه برای عبادت کردن و تلاش جهت استفاده از سرمایه های مادی و معنوی برای تهیه توشه برای سفر آخرت به این دنیا آمده است.
امام جمعه قم افزود: گاهی غفلت باعث می شود که انسان رسالت اصلی خود را فراموش کند و اسباب سفر آخرت را فراهم نکند و کاری که این کانون های مساجد در سنگر مسجد می تواند انجام بدهد غفلت زدایی از این رسالت مهم بشری است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: آگاهی رسانی و هوشیار کردن قشر جوان بر عهده امامان جماعت مساجد و کانون های مساجد است و نقش امام جماعت و کانون های مستقر در مساجد نقش جسم و روح انسان را دارد.
آیت الله سعیدی اظهار داشت: سرمایه گذاری و برنامه ریزی روی قشر جوان باید مورد توجه جدی این کانون ها شود چرا که این قشر بیشتر در معرض آسیب و آفت و تهدید دشمن هستند.
انتهای پیام /۱۱۰