به مناسبت بزرگداشت روز شهید، نمایشگاهی با عنوان معرفی شهدای روحانی مدافع حرم در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، بر پا شد.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، به مناسبت بزرگداشت روز شهید، نمایشگاهی با معرفی شهدای روحانی مدافع حرم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بر پا شد.
این نمایشگاه با معرفی ۳۰ شهید روحانی که در حوزه های علمیه سراسر کشور تحصیل کرده و سپس برای مقابله با جریان های تکفیری و وهابیت عازم سوریه شدند را معرفی و از ۹۵/۱۲/۲۱ به مدت یک هفته در صحن صاحب الزمان(عج) برپا می باشد.
بر اساس این گزارش محتوای تابلوهای نمایشگاه حاوی وصیت نامه و زندگی نامه شهدایی است که در راه دفاع از حریم و حرم ولایت به شهادت رسیده اند.
بزرگداشت روز شهید، تکریم از مقام والای شهدا، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در مقابله با مستکبرین و جریان های تکفیری، الگو سازی برای جوانان جامعه در مقابله با الگوهای غربی، شناساندن اهداف مدافعان حرم، از اهداف برپایی این نمایشگاه می باشد.
هدف از معرفی شهدای روحانی مدافع حرم به خاطر این است که روشن شود حوزه های علمیه و روحانیت هم در صف خط مقدم جهاد علیه جریان های استکباری و تروریستی و تکفیری هستند و در کنار جهاد علمی، با جان خویش هم از مکتب اسلام در هر زمان و مکانی دفاع کرده و جان خود را نثار می کنند.
انتهای پیام /۱۱۰